Dlaczego duże marki i znane domy mody tak bardzo lubią współpracować z popularnymi brandami? Odpowiedź może być prosta, chcą być bardziej popularne. Może pragną by o nich więcej mówiono. Ale czy jest im to potrzebne? Jeśli chodzi o duże marki to może niekoniecznie, ale to jest szansa dla mniej popularnych marek. Projektanci dużych marek lubią wyzwania i tym dla nich jest ten rodzaj współpracy.
Coraz więcej jest współprac streetwearowych. Adidas i Prada, dwie zupełnie różne marki, jedna streetwearowa, druga z branży fashion, co je łączy? Odwaga, podążanie swoją drogą, otwartość na innowację.
Gucci ostatnio postanowiło współpracować z The North Face. Gucci marka bardzo popularna i eklektyczna, pełna barw i wzorów. Z drugiej strony firma The North Face, która unowocześnia swoje projekty by były funkcjonalne i wygodne. Współpraca tych dwóch odmiennych marek niesie przekaz jesteśmy modni, a nie tylko wygodni. Chodzi o konkretny przekaz do docelowej grupy odbiorców, szybki i sugestywny. Jest też chęć, by przyciągnąć nowych, potencjalnych później klientów Gucci.
Dlaczego współprace ze znana
sieciówką H&M budzą tyle emocji? Bo modne ubrania dotychczas dostępne dla
wybranych są dostępne dla mas na wyciągnięcie ręki za o wiele niższą cenę, a to
doskonały wabik. Jedni kupują te rzeczy by je drożej sprzedać, a inni kupują,
bo tak identyfikują się z tą marką, że chcą to mieć. A to pragnienie wzmaga się
dzięki influencerom modowym .
Także współprace niosą wzajemne korzyści dla obu stron. I tylko od projektantów zależy co stworzą i czy stworzą rzecz autentyczną z którą się utożsami większość z nas. Bo hasłem tego roku jest autentyczność marek bez ściemy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz