niedziela, 2 czerwca 2024

Vinted high prices?

 




Vinted nabija w butelkę? Tak dobrze przeczytaliście. Owszem tam można znaleźć produkty w dobrej cenie, ale są tam też rzeczy w znacznie zawyżonych cenach. Niektórzy sprzedawcy w tej aplikacji mają złe zamiary i chcą po prostu obłowić się kosztem kupujących.


Jak wpisuje się nazwę marki The Odder Side na Vinted to nie uzyskuje się w wynikach wyszukiwania tylko rzeczy tej marki, co jest słabe, bo musimy się przebić przez kilkanaście rzeczy marek fast fashion albo rzeczy niby w stylu TOS. Ktoś kupił rzeczy TOS by sprzedać z jak największym zyskiem.


Najbardziej zaskoczyła mnie cena jednego kimona TOS. Pochodziło ono ze starej kolekcji i kosztowało bagatela aż 1200 zł. Moim zdaniem to kimono na pewno tyle nie kosztowało w oryginalnej cenie. Myślałam, że mnie oczy mylą, więc postanowiłam przeczytać cenę jeszcze raz. Nie była to pomyłka ewidentnie taka była cena. Ktoś chce ewidentnie zrobić innych w balona i obłowić się cudzym kosztem.


Znacznie taniej produkty TOS kupiłam z drugiej ręki i na Archive Sale marki stacjonarnie. Mieszkam w dużym mieście i mam większy dostęp do sklepów z różnymi okazjami. Ale TOS ostatnio zrobił szereg akcji na stronie lat chance z produktami w znacznie niższych cenach.


W Olsztynie jest komis Tweedowy koszyk i bardzo wam go polecam. Czasem można tam trafić na niezłe okazje. Właśnie tam kupiłam spodenki marki TOS w naprawdę dobrej cenie. Właścicielka komisu jest też stylistką i odkupuje rzeczy od klientek. Można tam przyjść ze swoimi rzeczami i jeśli się spodobają to mogą być do sprzedaży w komisie i otrzyma się pieniądze za rzeczy. Komis jest w centrum Olsztyna na ul. Dąbrowszczaków. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vinted high prices?

  Vinted nabija w butelkę? Tak dobrze przeczytaliście. Owszem tam można znaleźć produkty w dobrej cenie, ale są tam też rzeczy w znacznie za...