środa, 1 maja 2024

New beginning?

 


Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, chciałam założyć inną platformę, ale jednak wracam na stare śmieci, bo blogger jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. No i całkowicie bezpłatny. Myślę nieskromnie, że mam dużo do powiedzenia na temat mody. Zresztą jesteśmy w momencie przemian, kryzysów, przekształceń. Co się z tego urodzi – nikt nie wie. Mogę was tylko przeprosić, że tu mnie nie było.

Moda z drugiego obiegu zajmuje naczelne miejsce i ten rynek będzie jeszcze bardziej rósł. Czy przegoni fast fashion to czas pokaże. O tych i o innych rzeczach będę tu pisać.

W moim życiu prywatnym zaszły duże zmiany. Doszło do rozstania no i wróciłam do Warszawy. Także i u mnie zaszły duże zmiany. Mam teraz o wiele większe ułatwienie jeśli chodzi dojazd . Nie muszę jeździć pociągiem. Mogłabym napisać cały tom, jak te dojazdy były ciężkie.


Warszawa - zawsze chciałam w niej mieszkać. Mam z nią skrajną relację Jak mieszkałam w samym centrum to chciałam z niej uciec. Było zbyt głośno, a teraz z przyjemnością do niej wróciłam. Na początku był szok, ale się już przyzwyczaiłam.


Wygodnie jest żyć w pozornym komforcie nie widząc, że coś się rozpada. A raczej widząc, ale nie chcemy przyjąć tego do świadomości. Rozstanie to najpierw szok i niedowierzanie. Ale będę pamiętać te dobre chwile. To był mój pierwszy tak długi związek. No i mieszkaliśmy razem czyli prawie jak małżeństwo. Teraz trzeba wyłuskać z tego dobre rzeczy, a zapomnieć o złych, choć to jest trudne. Przemyśleć jakie popełniło się błędy by nie powielać ich w nowych relacjach. Idzie nowe nieznane, ale ekscytujące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vinted high prices?

  Vinted nabija w butelkę? Tak dobrze przeczytaliście. Owszem tam można znaleźć produkty w dobrej cenie, ale są tam też rzeczy w znacznie za...