niedziela, 23 lutego 2020

Prada, Tik Tok.


Ostatnio jakoś brakuje mi energii. Może to przesilenie wiosenne? Trudno jest się zmotywować do czegokolwiek. Postanowiła podzielić się z wami pewną refleksją. Różne firmy czy portale chcą byśmy miały ich aplikację. Tylko zastanawiam się skąd znaleźć na to tyle miejsca na telefonie?

Tik Tok pokona Instagram? Wydaje mnie się, że raczej nie. Zresztą tam jest dużo dziwnych treści i nie przekazują one głębszych wartości. Poza tym na tej platformie jakiś facet popełnił samobójstwo, a to już nie jest fajne. Mimo wszystko zostaje przy Insta, bo według mnie coś sobą mimo wszystko reprezentuje w przeciwieństwie do twej nowej aplikacji. 

Najbardziej zelektryzowała mnie wiadomość dnia. Raf Simons będzie pracował ramię w ramię z Muccią dla Prady. Już nie mogę doczekać się ich wspólnej kolekcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...