czwartek, 15 kwietnia 2021

Aure will it work? New fashion brand in Poland

 


Jak to marki nadal powstają? No tak, bo pandemia wyzwoliła w większości z nas niesamowitą kreatywność. Po prostu są tacy, którzy postanowili zaryzykować. Żeby to zrobić nie tylko byli zdeterminowani, ale też wierzyli w 100 % w swój produkt. Marek jest coraz więcej, więc trzeba się wyróżniać. No i najlepiej być marką odpowiedzialną, zrównoważoną. 

Aure the label to marka, która mnie zainteresowała. Szlaki przetarła jej marka The Odder Side. Może pewne elementy były inspirowane, ale widać , że Aure podąża własną drogą. The Odder Side osiągnęło ogromny sukces i  przetarło szlaki innym tego typu markom. 

Magda Jagnicka stylizowała sesję zdjęciową Aure. Magda jest jedną z najbardziej znanych stylistek w Polsce z dużym dorobkiem zawodowym. Piękna modelka ze śniadą karnacją prezentuje z gracją te także piękne ubrania. Są tu sukienki kimona w dwóch długościach mini i midi. Mnie bardzo spodobała się sukienka, przypuszczam, satynowa z pięknym dekoltem z przodu i z tyłu. 

Zainteresowanie marką jest duże. Ciekawa jestem jego cen. Skoro marka jest ekologiczna to jakie będzie to miało na nie przełożenie? Premiera kolekcji online rusza w przyszłym tygodniu. Nie mogę się doczekać. 

Marka już bada rynek na swoim insta. Pyta wprost klientki czy chcą więcej wzorów? W jakich kolorach ma szyć jeszcze sukienki, chodzi o wybrane modele? Podoba mi się ta interakcja i dialog, otwarcie się na przyszłe klientki. 

Marki coraz bardziej chcą nie mieć stocków, czyli rzeczy, które się nie sprzedały. Chcą by klientki identyfikowały się z marką i po prostu kupowały ich ubrania. Na pewno Aure może trochę namieszać na rynku mody polskiej autorskiej. Czy ta marka się przyjmie? Czy ta marka się przyjmie? Czas pokaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...