sobota, 4 kwietnia 2020

A story behind clothes?


Storytelling w świecie mody nabiera teraz nowy wymiar. Coś musi być ponad ubraniami, bo to nie wystarcza. Jeszcze przed wirusem mówiono o tym. Historia to co marka chce nam przekazać jest bardzo ważne. Przestajemy powoli kupować dla samego kupowania. Interesuje nas głębszy przekaz marki. Wartości jakie przyświecają marce.

 Marka sieciowa H&M utworzyła podstronę o zrównoważonym rozwoju. Widać na tym przykładzie, że marki sieciowe nie chcą stracić klientów i wyjść z obiegu. Odpowiedzialność to jedna z wartości, które się przebijają z rynku mody. Oferowanie produktów przyjaznych dla środowiska. 

Bardzo ważna jest komunikacja w dobie tego kryzysu z fanami marki. Można ten czas wykorzystać na fajne inicjatywy. Marka The Odder Side na swoim firmowym Instagramie zrobiła relację na żywo, koncert Mary Komasy. Poza tym robi świetne live’y także z innymi poza głównymi projektantkami odderkami. 

Olka Kaźmierczak robi wyprzedaż szafy na Insta i opisuje tam jej historie z daną rzeczą. Może nie powinno się teraz robić takich wyprzedaży, sama nie wiem, ale podoba mi się ta wartość dodana, ten dodatkowy smaczek stojący za każdą rzeczą. 

Ubrania powinna z nimi być związana radość.  I powtarzam za Marie Kondo jeśli jakaś rzecz nie budzi w nas radości to powinniśmy się jej pozbyć. Także zakupy powinny kończyć się radością z kupionych rzeczy, a nie wyrzutami sumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vinted high prices?

  Vinted nabija w butelkę? Tak dobrze przeczytaliście. Owszem tam można znaleźć produkty w dobrej cenie, ale są tam też rzeczy w znacznie za...