Storytelling w
świecie mody nabiera teraz nowy wymiar. Coś musi być ponad ubraniami, bo to nie
wystarcza. Jeszcze przed wirusem mówiono o tym. Historia to co marka chce nam
przekazać jest bardzo ważne. Przestajemy powoli kupować dla samego kupowania.
Interesuje nas głębszy przekaz marki. Wartości jakie przyświecają marce.
Marka
sieciowa H&M utworzyła podstronę o zrównoważonym rozwoju. Widać na tym
przykładzie, że marki sieciowe nie chcą stracić klientów i wyjść z obiegu.
Odpowiedzialność to jedna z wartości, które się przebijają z rynku mody. Oferowanie
produktów przyjaznych dla środowiska.
Bardzo ważna jest komunikacja w dobie
tego kryzysu z fanami marki. Można ten czas wykorzystać na fajne inicjatywy.
Marka The Odder Side na swoim firmowym Instagramie zrobiła relację na żywo,
koncert Mary Komasy. Poza tym robi świetne live’y także z innymi poza głównymi
projektantkami odderkami.
Olka Kaźmierczak robi wyprzedaż szafy na Insta i
opisuje tam jej historie z daną rzeczą. Może nie powinno się teraz robić takich
wyprzedaży, sama nie wiem, ale podoba mi się ta wartość dodana, ten dodatkowy
smaczek stojący za każdą rzeczą.
Ubrania powinna z nimi być związana
radość. I powtarzam za Marie Kondo jeśli
jakaś rzecz nie budzi w nas radości to powinniśmy się jej pozbyć. Także zakupy
powinny kończyć się radością z kupionych rzeczy, a nie wyrzutami sumienia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz