wtorek, 16 lutego 2021

Comfy Streetstyle from Copenhagen

 Photographed by Adam Katz Sinding








Photographed by Adam Katz Sinding



Photographed by Adam Katz Sinding

All photos from site vogue.com





Kopenhaski w pełni zdigitalizowany tydzień mody  już za nami. Ciekawa byłam mody ulicznej, nie wiem jak wy, podczas tego wydarzenia. Warstwy, warstwy. To pierwsze co się nasuwa. Ma być ciepło, wygodnie i bezpiecznie. Ubrania mają dawać nam to poczucie są naszą ostoją. Długie ovesizowe płaszcze w neutralnych barwach, krótki kożuszek, a pod spodem prześwituje koszula. Flanelowa kurtka, pikowany oversizowy długi płaszcz. Prosta sukienka w stonowanych barwach.

Kolor oczywiście się pojawia, najbardziej u influenserek i właścicielek marki Rotate.  Jeanette   Madsen założyła w błękitną marynarkę i białe szerokie spodnie do ziemi zakrywające buty do tego ma torebkę także w odcieniu niebieskiego. Thora Valdimars jest ubrana kolorowo,  cały skórzany Total look, obcisła góra w kolorze bordowym i czerwone proste spodnie. Na tle tej wygodnej, jakby noszącej się od niechcenia mody ulicy ich stylizacje są bardziej przemyślane. Nie chcę tu wartościować czy lepsze, mnie się podobają, ale brakuje mi w nich tego niewymuszonego luzu.

 Mój wzrok przyciągnęła stylizacja ze spódnicą  robioną na szydełku z rajstopami w paski, takie kolorowe rajstopy  jak i spódnica będą modne w sezonie wiosenno - letnim. Coraz bardziej zaciera się różnica między damski i męskimi stylizacjami.

Poza paroma wyjątkami nie było tu jakoś spektakularnych kreacji ulicznych i może wiążę się to ze zwolnieniem w modzie i niepodróżowaniem osobistości modowych, stąd brak takich kreacji, bo wszystkie pokazy były online. Czy Tydzień Mody w Londynie też będzie miał stonowaną modę ulicy, zobaczymy.

 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...