sobota, 2 lipca 2016

For Wedding you need only that dress, Sylwia Kopczyńska fashion show, Olsztyn, La.Lila









Zawsze chciałam tam zajść choćby z ciekawości. La. Lila to ekskluzywny butik mający w swojej ofercie suknie ślubne i wieczorowe.  Wśród tych pierwszych znajdują się projekty marki White One czy Sylwii Kopczyńskiej, a wśród drugich Bizuu, Joanny Klimas czy Papillon. Te nazwy mówią same za siebie. 

Butik znajduje się w samym centrum Olsztyna. Jego wystrój tak, jak i sukienki jest niepowtarzalny. Co mnie sprowadziło wreszcie do La.Lila? Nie kupno sukienki ślubnej, ale pokaz mody. Projektantka z Nidzicy Sylwia Kopczyńska zaprezentowała na nim kolekcję ślubną. Suknie z odkrytymi ramionami( zwanym dekoltem hiszpańskim) , tiulowym dołem, czy wykończone piękną koronką. Te małe arcydziełka przypominają mi Zuhair'a Murada. Ten libański projektant projektuje suknie dla prawdziwych księżniczek z dbałością o detale i tę dbałość widać było w kolekcji prezentowanej przez Kopczyńską. Ambasadorką La.Lila jest Marcelina Zawadzka, była Miss Polonia. Nie mogło zabraknąć jej na tym pokazie, w którym ponadto brała udział. DJ zadbał o warstwę muzyczną i z jego aparatury sączyły się nastrojowe dźwięki. 

Tiulowy dół  tak w ogóle przypomina słynną scenę z początku każdego odcinka "Seksu w wielkim mieście". Carrie dumnie nosiła tiulową spódnicę  na swych biodrach w czołówce serialu. 

Kolekcja Sylwii doskonale wpisuje się w panujące trendy, ale nie podąża za nimi na oślep tylko przenosi je na swój język. Mimo że nie był to długi pokaz to atmosfera, która panowała na nim była jak z wielkiego świata mody. Proszę o więcej takich wydarzeń.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...