środa, 28 października 2015

Modo will it survive?

Znalezione obrazy dla zapytania modo zdjęcia
Najpierw był zachwyt, że takie miejsce będzie w Warszawie, a potem cóż samo życie.

Modo to nie jest wielkie centrum handlowe. Nie ma paru poziomów i przez to niełatwo się tu zgubić. Jeden poziom na dom mody? Powiecie to coś niebywałego, czegoś takiego jeszcze nie było. Łopuszańska to ogromna ulica i jednym autobusem z Centrum nie dotrzemy do Modo ,prędzej tramwajem. Nigdy nie byłam na tej ulicy i myślałam, że jest w lepszym  punkcie. Lokalizacja nie jest za dobra. Tym bardziej, że w dniu otwarcia centrum nie było billboardów. Dopiero jeden z nich był niedaleko Modo. Czyli pod względem reklamy trochę się nie popisali. Tego dnia Warszawa cała była w deszczu i najlepiej dojść było do Modo w kaloszach. Ogólnie wydaje mnie się, że to centrum jest bardziej przyjazne dla samochodów niż dla ludzi korzystających z środków komunikacji miejskiej. Myślałam, że zobaczę wszystkie sklepy, które mnie interesowały. Niestety niektóre sklepy nie były otwarte. Pop Up Modo miejsce gdzie można było kupić rzeczy polskich projektantów o 11 było zamknięte i nie było tam żadnego towaru. Później, gdy oglądałam zdjęcia z otwarcia okazało się, że otwarto je dla gwiazd. No tak ważniejsze są gwiazdy niż zwykli ludzie. Alejki są słabo oznaczone i można chodzić w kółko po Modo. Zacznijmy od strefy Pop Fashion. Rozbieżność cenowa jest tam duża i niekoniecznie są tam same rzeczy w cenach sieciówkowych. Bardzo byłam ciekawa, co tam zaprezentuje Mosquito. Marka dotychczas mająca tylko sklep internetowy. No cóż sklep jest niewielki, ale można było tam znaleźć flagowe projekty. Tylko dziwiły mnie ceny inne niż w Internecie. Z butików projektantów najbardziej podobał mnie się sklep Jemioła. Ciekawa aranżacja wnętrza sprawiła, że czuło się niepowtarzalny klimat tego miejsca. Czy Modo przyjmie się w Warszawie? Trudno powiedzieć. Wiem na pewno, że kiedy byłam tam tuż po 10 to butiki projektantów odwiedzali nieliczni i to mimo zniżek. Więcej było chodzących niż kupujących. Mariusz Przybylski ocenił otwarcie butiku w Modo jako eksperyment. Wiadomo jest to nowa koncepcja zakupów. Tylko czy to wystarczy by osiągnąć sukces? Modo nie jest centrum sieciówkowym są tam inne sklepy niż w galeriach - to jest niewątpliwie duży plus. Ale mimo wszystko minusem jest dziwne położenie centrum.Daleko od centrum na uboczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...