poniedziałek, 5 października 2015

Gosia Baczyńska - fashion for every woman










Magia nazwiska potrafi uczynić wiele. Projektant czerpie z tego profity garściami. Baczyńska jest jedną z najbardziej uznanych projektantek w Polsce. Dziwić może fakt że ktoś o takiej randze, kto pokazywał swoje kolekcje parokrotnie na paryskim Fashion Weeku podejmuje się takiej współpracy, czy aby na pewno powinno dziwić? Projektantka postanowiła stworzyć coś dla zwykłych kobiet. Ale dlaczego drogeria - Rossmann? Bo może inni nie pomyśleli o zaproponowaniu jej takiej współpracy? Luksus dla mas to się sprzedaje jak widać w sklepach Rossmann. Dzień po premierze towar był w znacznym stopniu przetrzebiony. Kolekcja opiera się na prostych fasonach, sprawdzonych sieciówkowo must have'ach i basicach. W zamyśle ta kolekcja ma być uniwersalna i stylowa. Poza ubraniami mamy tu też linię dodatków, w tym torby, itd. Czy faktycznie ta kolekcja coś sobą reprezentuje,czy jest to sposób projektantki na dorobienie sobie? Nie mnie oceniać. Mnie osobiście ta kolekcja nie powaliła na kolana. Nie ma tu nutki szaleństwa, a jest starannie opracowany projekt by zrobić na tym interes. A kobiety i tak to kupią. Nazwisko robi swoje i nie do końca liczy się najlepsza jakość. Ale jeśli chodzi o ceny to jest to jak najbardziej kolekcja dostępna cenowo i tu należą się brawa, że udało się Baczyńskiej zmieścić w tych kwotach. Czasem projektanci nawet ci topowi podejmują pozornie kontrowersyjne działania jak w tym przypadku. W czym mamy upatrywać to, że tak się dzieje? Baczyńska tworzy high fashion to nie jest moda na ulicę, lecz na gale. Więc trudno to na co dzień sprzedawać. Przeciętny Polka nadal zarabia za mało by stać ją było na high fashion.Niestety jakość kosztuje,a Baczyńskiej bardzo zależy by projektowane przez nią ubrania były w 100 % bardzo dobrze uszyte i zrobione ze świetnych materiałów. W sumie to jestem ciekawa czy Baczyńska stworzy sama markę bardziej dostępną cenowo dla przeciętnej Polki, czy zostanie przy modzie Premium. Trzeba przyznać, że mariaż Baczyńskiej z modą bardziej sieciówkową, jaką zaprezentowała dla Rossmanna sprawił,że jeszcze więcej kobiet nawet tych nie zainteresowanych modą uległo czarowi nazwiska. Baczyńska na tej współpracy nie traci, a raczej zyskuje dodatkowy rozgłos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...