niedziela, 13 stycznia 2019

I don't have to wear fashionable?


Nic nie muszę to moja dewiza i hasło przewodnie na 2019 rok. Nie muszę, bo tak chcę i pragnę zachować tę wolność. Nie muszę kupować nowych ubrań. Nie muszę żyć w zgodzie z trendami ani nietrafionymi znajomościami. Nie muszę się porównywać do innych. Każdy ma  swoją własną historię do opowiedzenia, jesteśmy tak różni i niepowtarzalni i to jest pięknie. Gdybyśmy byli tacy sami byłoby nudno. Ty też przestań mówić sobie im się udało a ja jestem zerem. Inni ludzie są dla ciebie inspiracją, nie musisz iść tą samą drogą co oni. Myślisz, że oni mieli łatwo? Że to traf i szczęście to tylko sprawiło że odnieśli sukces? Oni też doszkalali się, szukali nowych dróg, unikali stagnacji. W życiu nic nie przychodzi samo.

Magazyny i portale aż wrzeszczą to jest must have. Musisz to mieć. Trendy w modzie powinny być dla ludzi. a nie ludzie dla trendów. I powinny pasować do naszej szafy a najważniejsze w tych rzeczach powinnyśmy się czuć jak w drugiej skórze. Uwielbiam eksperymentować czasem z modą. Kiedyś pewnych rzeczy nie nosiłam choćby spodni skórzanych czy kulotów a dziś czuję  się w nich świetnie. Czasem wystarczy pomoc przyjaciółki czy jej delikatna sugestia to działa. Mnie najlepiej kupuje się ubrania przypadkiem. Kiedy tak spontanicznie wejdę do sklepu nie myśląc co mam kupić i czy w ogóle coś tam kupię. Moją sprawdzoną metodą jest oglądanie wcześniej rzeczy na stronach sieciówek i idę zobaczyć daną rzecz wtedy. Unikam chodzenia do sklepach z musu bo muszę to mieć teraz, a jak tego nie ma to jestem wkurzona. 

Pamiętajcie, że w życiu nic nie musicie, chcecie. Moda jest dla mnie ważna, ale nie lubię jak ktoś mi wmawia, że wszystkie trendy są dla mnie. Ubiór ma odzwierciedlać mój charakter i nie muszę być obwieszona trendami od góry do dołu. Pomyślcie, jedna dziewczyna ma jakiś super modny element i wygląda słabo, a druga połączyła go z innymi ubraniami w taki sposób ze to wygląda niesamowicie. Moda to umiejętne zestawianie rzeczy. Jedna osoba może wyglądać bardzo modnie ale bez przesady a druga wymuszenie, przesadnie. Poczucie stylu można sobie wyrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...