Nie mogło mnie
tam zabraknąć i was nie powinno zabraknąć na kolejnych wydarzeniach z tego
cyklu. Nie to nie jest ukryta reklama tylko moje własne przemyślenia. Nie
napisałam jakie to spotkania. Glamour wraz z marką Levi's organizuje cykl
warsztatów na temat np. social mediów, start- upów. Spotkania odbywają się raz
w miesiącu od września do grudnia w TFH Koncept inspirującym miejscu z polską
modą i nie tylko.
Pierwsze warsztaty, w których uczestniczyłam, dotyczyły self - bradingu. Co to znaczy? Chodzi o kreowanie naszego wizerunku. Zaproszono 3
prelegentki. Magdę Jagnicką stylistkę, Maję Sablewską doradcę wizerunkowego i
Dagmarę Skalską coacha. Ze wszystkimi po kolei rozmawiała redaktor naczelna
Glamoura Anna Jurgaś.
Skalska mówiła o tym, że w kreowaniu swojego wizerunku w
social mediach trzeba być autentycznym i szczerym wobec siebie i innych. Nie
należy grać kogoś kim się nie jest, bo ludzie szybko wyczują że to ściema. Skalska
od samego początku swój wizerunek kreuje sama i nie ufa marketingowcom.
Magda
Jagnicka zaczęła studiować psychologię, bo zauważyła, że moda zaczyna się pod
ubraniem. Jest obrazem naszego wnętrza, jego obaw radości czy lęków.
Maja
Sablewska wspominała o terapii na której była by wyleczyć się z chorych
związków z mężczyznami. Bohaterki jej programu najczęściej miały problem z
facetami. Ona sama żyła w takich związkach, że kochała mimo to iż ten związek
nie rokował. Najważniejszą rzecz jaką powiedziała jest fakt że nie tylko
zdrowie fizyczne jest ważne, ale też zdrowie psychiczne. Powinnyśmy dbać o
całość physis i psyche by być zdrowe w pełni. Maja nie zawsze była tak pewna
siebie musiała wykonać dużą prace by zmienić siebie kiedyś była wstydliwa,
zalękniona . Czyli wychodzi na to, że budowanie wizerunku to proces, który
powinien być świadomy.
Kolejne spotkanie z cyklu będzie dotyczyło
start-upów i odbędzie się 20 października, już nie mogę się doczekać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz