Moda,
uroda, technologie. Niesamowite wydarzenie w niezwykłym miejscu, bo na 50
piętrze wieżowca w samym centrum Warszawy, czyli na Złotej 44 tuż przy Złotych
Tarasach. O jakim wydarzeniu mowa? Dwa dni, czyli w zeszłą sobotę i niedzielę 25 i 26 listopada miała miejsce impreza Unique
Bazaar. Miała ona na celu promowanie nowych i uznanych luksusowych marek,
wyrafinowanych spełniających nawet najbardziej wymagające gusta.
Choćby
biżuteria marki Forget me not została wykonana z prawdziwych historycznych
monet. Miałam okazję rozmawiać chwilę z panią Dorotą Wróblewską, która
opowiedziała mi pokrótce historię marki.
Nie mogło zabraknąć nowych marek na tym
specjalnym wydarzeniu. Choćby marka Colette stworzona przez byłą modelkę. Oûcollie
to ręcznie haftowane kołnierzyki zarówno dla kobiet jak i dla dzieci. Ze
świetnych materiałów oryginalny dodatek do stroju. Jak sama projektantka mówi
dla niej założenie tego kołnierzyka do prostego zestawu jakim jest t- shirt i jeansy tworzy nietypowy zestaw. Te
kołnierzyki po prostu podkręcają stylizację nawet tę najprostszą.
Dwie
marki bielizny także wzbudziły moje zainteresowanie. Wydawałoby się, że
polskich autorskich marek bielizny mamy dość, ale okazuje się, że
niekoniecznie. Jest jeszcze miejsce dla nowych marek. Jedna z nich Undress Code
zasłynęła z perfum! O dziwo to one
sprzedały się już pierwszego dnia eventu, uniseksowe o zapach goździków
nietypowe. Ale bielizna też w ich wykonaniu jest też na czym oko zawiesić. Bardziej
sportowa, ale nie brak w niej zmysłowości.
Kolejna
marka Vanity & Co. także tworzy bieliznę ze smaczkiem którym jest z tyłu
każdego bistonosza przy zapięciu umieszczenie kryształu. Pochodzi on z domu Maison
Margiela i jest na wyłączność dla tej marki. Poza tym kolejną nietypową rzeczą
jest biżuteria, którą doczepia się z przodu biustonosza i można ją zmieniać.
Muszę przyznać że to robi wrażenie.
Clochee
to marka wytwarzająca wysokiej jakości kosmetyki naturalne, mam je zamiar
wypróbować i wtedy napiszę wam czy są skuteczne. Poza tym inne dwie luksusowe marki kosmetyczne zaprezentowały się
także. Jedna kosmetyków luksusowych Prael, a druga z niszowymi perfumami nie
tylko z Francji.
Nie
mogło zabraknąć domowych umilaczy. DecoDialogue to marka która oferuje bogaty
design rzeczy do domu, niedawno otworzyli swój sklep w centrum Warszawy.
HatHat
sklep z eleganckimi kapeluszami także skradł moje serce.
Muszę
przyznać że to wydarzenie przypadło mi do gustu. Zarówno wybór marek jak i samo
miejsce stanowiły idealne połączenie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz