niedziela, 3 grudnia 2017

Luxury is waiting



Moda, uroda, technologie. Niesamowite wydarzenie w niezwykłym miejscu, bo na 50 piętrze wieżowca w samym centrum Warszawy, czyli na Złotej 44 tuż przy Złotych Tarasach. O jakim wydarzeniu mowa? Dwa dni, czyli w zeszłą sobotę i niedzielę  25 i 26 listopada miała miejsce impreza Unique Bazaar. Miała ona na celu promowanie nowych i uznanych luksusowych marek, wyrafinowanych spełniających nawet najbardziej wymagające gusta.

Choćby biżuteria marki Forget me not została wykonana z prawdziwych historycznych monet. Miałam okazję rozmawiać chwilę z panią Dorotą Wróblewską, która opowiedziała mi pokrótce historię marki.


 Nie mogło zabraknąć nowych marek na tym specjalnym wydarzeniu. Choćby marka Colette stworzona przez byłą modelkę. Oûcollie to ręcznie haftowane kołnierzyki zarówno dla kobiet jak i dla dzieci. Ze świetnych materiałów oryginalny dodatek do stroju. Jak sama projektantka mówi dla niej założenie tego kołnierzyka do prostego zestawu jakim jest t- shirt  i jeansy tworzy nietypowy zestaw. Te kołnierzyki po prostu podkręcają stylizację nawet tę najprostszą. 


Dwie marki bielizny także wzbudziły moje zainteresowanie. Wydawałoby się, że polskich autorskich marek bielizny mamy dość, ale okazuje się, że niekoniecznie. Jest jeszcze miejsce dla nowych marek. Jedna z nich Undress Code  zasłynęła z perfum! O dziwo to one sprzedały się już pierwszego dnia eventu, uniseksowe o zapach goździków nietypowe. Ale bielizna też w ich wykonaniu jest też na czym oko zawiesić. Bardziej sportowa, ale nie brak w niej zmysłowości. 


Kolejna marka Vanity & Co. także tworzy bieliznę ze smaczkiem którym jest z tyłu każdego bistonosza przy zapięciu umieszczenie kryształu. Pochodzi on z domu Maison Margiela i jest na wyłączność dla tej marki. Poza tym kolejną nietypową rzeczą jest biżuteria, którą doczepia się z przodu biustonosza i można ją zmieniać. Muszę przyznać że to robi wrażenie. 


Clochee to marka wytwarzająca wysokiej jakości kosmetyki naturalne, mam je zamiar wypróbować i wtedy napiszę wam czy są skuteczne. Poza tym inne dwie  luksusowe marki kosmetyczne zaprezentowały się także. Jedna kosmetyków luksusowych Prael, a druga z niszowymi perfumami nie tylko z Francji. 


Nie mogło zabraknąć domowych umilaczy. DecoDialogue to marka która oferuje bogaty design rzeczy do domu, niedawno otworzyli swój sklep w centrum Warszawy. 


HatHat sklep z eleganckimi kapeluszami także skradł moje serce. 


Muszę przyznać że to wydarzenie przypadło mi do gustu. Zarówno wybór marek jak i samo miejsce stanowiły idealne połączenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...