niedziela, 31 grudnia 2017

Happy fashion New Year 2018











Już jutro Nowy Rok! Kiedy to zleciało? W moim życiu zaszło dużo zmian i dla mnie to był rok przemian. 

Ostatnio byłam światkiem ciekawej dyskusji. Rozmowa obu pań dotyczyła Sylwestra. Narzekały na napinkę związaną  z tą imprezę. Polacy muszą mieć szałowego Sylwestra. Nie można go spędzić w domu w dresach jak robi dużo Amerykanów. Sylwester musi być wyjątkowy, bo jaki Sylwester taki Nowy Rok. Pamiętajcie nic nie musicie! Olejcie opinie innych. To wasze życie, a inni niech pilnują  swojego nosa. Nie każdy chce się bawić w Sylwestra na imprezie. Sama w tamtym roku spędzałam Sylwestra w domu i nie uważam, że przez to gorzej się bawiłam. Nie nakręcajmy się z tym Sylwestrem. 

Sylwester do doskonały czas do podsumowań. Co spełniło się w starym roku? Nad czym trzeba popracować? Jakie nowe cele należy sobie wyznaczyć? Osobiście nie lubię postanowień noworocznych. Spowija je mgła słomianego zapału. Siły by wytrwać w postanowieniach większości ludzi starcza tylko do końca stycznia. Żeby spełnić swoje postanowienia trzeba zaczynać małymi krokami, a nie od razu podchodzić pod wielką górę. 

Kiedyś się zastanawiałam czemu tak się cieszymy z Sylwestra? Przecież będziemy o rok starsi i nie znaczy, że mądrzejsi. Ta otoczka jaka zbudowaną wokół tej imprezy ma niesamowita moc.

 Zastanawiam się czy w Nowym Roku czekają nas kolejne roszady w świecie mody? A może to będzie spokojny rok? Purpura, kolor energetyczny jest kolorem roku 2018. Życzę wam, żeby wasz przyszły rok był pełen purpurowej energii i mody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...