czwartek, 22 stycznia 2015

New articules:Campaigns, Gold Dolce & Gabbana


Kampania Dolce & Gabbana wiosna-lato 2015, fot. Domenico Dolce
Kampania Dolce & Gabbana wiosna-lato 2015, fot. Domenico Dolce



Advanced Style był pierwszym blogiem, który pokazywał uliczną modę prezentowaną przez dojrzałe fashionistki.Iris Apfel to najstarsza fashionistka. W tym sezonie na wybiegu u Łuksza Jemioła na wybiegu pojawiły się modelki, które świeciły triumfy w latach 90. Tym samym udowodnił on, że dojrzałe modelki wcale nie są takie stare, spokojnie mogą pojawiać się na wybiegu i prezentują się znakomicie. Społeczeństwo europejskie się starzeje, a pokazanie starszych modelek jest świetnym zabiegiem promocyjnym by przyciągnąć starszą klientele do swoich projektów, która dokładnie pamięta te modelki.
W najnowszej kampanii Dolce & Gabbana mamy ukazaną starość jako drugą młodość. Starsze kobiety ukazane są na zdjęciach w kontrze do młodych kobiet i młodych mężczyzn. Przy tym nie tracą swego uroku. To typowe włoszki, które można spotkać na niemal każdej ulicy we Włoszech. Dlatego tak łatwo jest się z nimi utożsamić. Ich bronią są przystrojone w barokowe klejnoty torebki. W ich wnętrzu chowają swoje sekrety. Piękne damy są ubrane w tradycyjną czerń na głowach mają tiary i wianki z krwistoczerwonych goździków. Zrobione na szydełku chusty opatulają ich ramiona to ich obowiązkowy rekwizyt.. Uśmiechają się do siebie. Na kolejnym  zdjęciu trzymają w rękach piękne, kolorowe torby z zakupami. Jedna z nich onieśmielona aparatem zakrywa całą twarz. Na innym zdjęciu widać tylko w tle jedną z nich siedzącą na bogato zdobionym krześle. Z przodu znajdują się młode kobiety i jeden mężczyzna torreador.  Najważniejsza jest naturalność w pozowaniu tych dojrzałych kobiet. Nie ustępują w niczym prawdziwym modelom i modelkom. Kobiety  60+ brawo. Czy ten ukłon w stronę dojrzałości będzie coraz częstszy?
Na pewno projektanci osiągną pożądany skutek. Przełamali tabu związane ze starością i przemijaniem. Zrobili to umiejętnie i ze smakiem. Nie usiłowali zmieniać dojrzałych kobiet w nastolatki. Pokazali ich naturalne piękno i to się chwali. Otworzyli tym samym drzwi swoich butików na panie w starszym wieku. Pokazali im, że też mogą być klientkami tego domu mody. Ta kampania pokazuje też, że w starszym wieku można wyglądać dobrze i czuć się dobrze w swoim ciele. Naturalność przed wszystkim. Starość to nie koniec życia,  ąle  nowy początek., może czegoś dobrego. Dojrzałe kobiety ukazane w kampanii prezentują naturalne piękno bez cienia operacji plastycznej. Są prawdziwe i bliskie nie tylko klientkom marki. Stateczne damy ,ale nie nobliwe.
Czyżbyśmy doczekali się nowej tradycji i inni projektanci wezmą przykład z Dolce & Gabbana?


Advanced Style was the first blog, which showed street fashion represented by mature fashionist. Iris Apfel is the oldest fashionist. In AA season on Łukasz Jemioł catwalk appeared models who were famous in 90’s. He proved that mature women are not so old,and shown on photos as good as young women and men. They don’t loose their charm.They are typical Italian women who we can meet at every Italian street. That’s why is easy to identify  with them. Their weapons are bags  decorated baroque jewels. Inside it they hide secrets. Beautiful ladies are dressed in traditional black on their heads they have crowns and wreaths with red carnations. Made on the crotchet scarf are their basic thing. They are smiling. On the next photo they are holding in their hands beautiful shopping bags. One of them is shy of photo camera is covering her face. On the other photo we can see only one of this women on rich ornamented chair. In front of her are standing young women and toreador. The most important is naturalness in posing this old women. They are so prefect as young women and men. Women 60+ congratulations. Do older women be often seen in such a campaigns.
For sure fashion designers will reach wanted result. They crashed the taboo connected with oldness and pass.  They did it with taste. They didn’t try to change mature women on teenagers. They showed natural beauty of these women. They opened the doors of their boutiques to women in older age. They showed them that they can be clients of this fashion house. This campaign shows that in older age you can look good. Naturalness. Old age is not the end of life but new start for something good. Mature women showed in this campaign are presenting natural beauty without plastic surgery. They are true and close not only for clients of this brand. Is it new tradition and other fashion designers will do similar thing. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Vinted high prices?

  Vinted nabija w butelkę? Tak dobrze przeczytaliście. Owszem tam można znaleźć produkty w dobrej cenie, ale są tam też rzeczy w znacznie za...