Znowu odbyło się cykliczne spotkanie z cyklu Glamour Brain
Lab we współpracy z marką Levis i TFH Koncept. Tym razem było ono poświęcone
strat- upom , czyli małym firmom. Oto jakie rady mają dla nas Zuza Kuczyńska,
Anka Krystyniak i Monika Zagajska:
1)
Wszystkie rozmówczynie zwracają uwagę na ogromna
rolę intuicji, która im pomogła przy prowadzeniu własnych biznesów. Należy jej
słuchać mimo wszystko.
2)
Znajdź niszę, coś czego ci brakuję. To nie tylko
może być rzecz związana z modą. Zuzi brakowało intrygującej dobrze wykonanej
bielizny. Anka Krystyniak postanowiła stworzyć biżuterię z przesłaniem. MO 61
zrodziło się z obserwacji rynku perfum np. w Berlinie.
3)
Zuza Kuczyńska przez długi czas była stylistką.
Ta profesja pomogła jej przy założeniu marki, bo nawiązała wiele udanych
kontaktów, ale projektowania bielizny uczyła się od podstaw. Anka Krystyniak
była wcześniej projektantką ubrań. Monika była przez 12 lat urzędnikiem i
zakładała parę biznesów, które nie przetrwały. Aby odnieść sukces musisz być
odważana i zaryzykować. Nigdy nie jest za późno na naukę nowych umiejętności.
4)
Ważne żeby mieć wsparcie w najbliższym
otoczeniu. To rodzina, znajomi , mąż, chłopak powinni nas wspierać i motywować
do działania. Dzięki temu nie wypalimy się już na starcie i będziemy mieć
Powera by działać dalej.
5)
Czy trzeba na początku mieć masę pieniędzy na
biznes? Zależy jaki to biznes. MO61 to była kosztowna inwestycja, bo wymagała
kupna fabrykatów perfum. W przypadku Zuzy i Anki były to mniejsze pieniądze.
6)
Petit Trou znalazło się w prestiżowym sklepie
internetowym Neta Porter. Jak do tego doszło? Zuza napisała do nich maila.
Czasem proste działanie może przynieść wiele korzyści, a przy tym nic nie
tracimy.
7)
Znajomość znanych ludzi, którzy lubią naszą
markę na pewno pomaga przy jej rozwoju,
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz