Dlaczego marka PLNY LALA odniosła sukces?
Ostatnio znalazła się obecna światowych mediach modowych za sprawą Gigi Hadid. Założyła ona bluzę z napisem Piña Colada. Wcześniej taką samą bluzę nosiła polska blogerka
modowa Maffashion.
Gigi Hadid jest nie tylko modelką, ale i osobą ze starannie
dopracowanym wizerunkiem modowym. Oczywiście ma kogoś kto jej doradza co
włożyć. Mimo to albo na szczęście nie jest przebrana, a jej wizerunek jest
spójny. Stylizacje, które nosi są dopasowane w każdym calu. Pasują do jej
osobowości i zwykle jest to streetwear.
PLNY LALA na polskim rynku istnieje od
2009 roku. Projektantką marki jest Eliza Minetti. Na sukces marki wpłynął na
pewno projekt Warszawska lala. Koszulki, torby i inne produkty z tym napisem
sprzedają się świetnie do dziś. A klientki pytają kiedy będzie Wrocławska lub
Krakowska Lala. W ostatnim live na Instagramie Eliza jasno powiedziała, że nie
zaprojektuje innej lali niż warszawska. Kolekcja Piña Colada po tym
sukcesie jest wyprzedana. Ale to nie koniec tej odsłony. W tym live Eliza
powiedziała, że będą nerki Piña Colada, skarpety i torby. Nie mogę się
doczekać.
Wczoraj widziałam zajawki najnowszej kolekcji na Insta i są świetne. Ale na to
by były w sklepach trzeba jeszcze poczekać. W przyszłym roku minie 10 lat od
założenia marki. Marka stawia na jakość. Może nie są to tanie rzeczy, ale
właśnie ich wykonanie w Polsce z dobrych materiałów i niepowtarzalny design
sprawiają, że marka ciągle jest na topie. Świetnie prowadzony Insta to też jest
na plus. Marka jest bliska klientkom i dba o nie. Osobiście uwielbiam tę markę
właśnie za niepowtarzalność. Jej produkty się wyróżniają na plus. Ostatnio
kolejne znane kobiety pokazały się w ubraniach PLNY LALA. Może niedługo
zobaczymy w jej rzeczach Kendall Tanner? Zobaczymy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz