„Myślę, że w
pewien sposób skończyło się kupowanie ubrań. Ponieważ moda i ubranie to nie to
samo. Moda jest twórcza i musi wciąż się zmieniać, bo jeśli jest powtarzana,
staje się nudna. Ubrania zakładamy na siebie niezależnie od tego, czy są nowe i
czy są zgodne z najnowszymi trendami. Coraz trudniej jest zainteresować
zakupami. Domy towarowe są puste i wiele z nich się zamyka, ponieważ coraz
mniej ludzi chodzi tam, by kupować ubrania. Do tego firmy odzieżowe dostarczają
ubrania do sklepów zazwyczaj od czterech do sześciu miesięcy po pokazach, a w
tym czasie ich podróbki pojawiają się w tanich sklepach. Tylko sprawnie działające butiki są w stanie
przetrwać, Ale oczywiście ubrania nigdy się nie kończą”.
Dużo jest w tym
prawdy. Barbara Hulanicki w książce o marce Biba i o jej przemyśleniach na temat mody " Ważne jest tylko jutro" mówi szczerze o bataliach, z którymi mierzy się
współczesna moda. Przetrwają tylko najsilniejsi. Do galerii handlowych coraz
częściej chodzimy nie po ubrania. Rynek ubraniowy przemieszcza się od dłuższego
czasu do Internetu. Ci co chcą przetrwać powinni mieć profesjonalną, ale też
niepowtarzalną stronę internetową. Trzeba czymś się wyróżnić. Poza tym obsługa
internetowa powinna być na wysokim poziomie. Dostawy powinny być szybkie i
zgodne z czasem oczekiwania podanym na stronie.
Eobuwie strona internetowa z
mnóstwem obuwia najróżniejszych firm otworzyła niedawno sklep stacjonarny we
Wrocławiu. Nie jest to typowy sklep. Mnóstwo tabletów w sklepie ma służyć
klientom do wyboru wymarzonego obuwia. Trafi ono do nich z nowoczesnego
magazynu w 4 minuty. Sklepy powinny iść z duchem czasu. Dla współczesnego
klienta liczy się coraz bardziej jakość i wartości, jakie reprezentuje firma.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz