wtorek, 13 lutego 2018

Only the strongest fashion houses can survive?



„Myślę, że w pewien sposób skończyło się kupowanie ubrań. Ponieważ moda i ubranie to nie to samo. Moda jest twórcza i musi wciąż się zmieniać, bo jeśli jest powtarzana, staje się nudna. Ubrania zakładamy na siebie niezależnie od tego, czy są nowe i czy są zgodne z najnowszymi trendami. Coraz trudniej jest zainteresować zakupami. Domy towarowe są puste i wiele z nich się zamyka, ponieważ coraz mniej ludzi chodzi tam, by kupować ubrania. Do tego firmy odzieżowe dostarczają ubrania do sklepów zazwyczaj od czterech do sześciu miesięcy po pokazach, a w tym czasie ich podróbki pojawiają się w tanich sklepach.  Tylko sprawnie działające butiki są w stanie przetrwać, Ale oczywiście ubrania nigdy się nie kończą”. 

Dużo jest w tym prawdy.  Barbara Hulanicki w książce o marce Biba i o  jej przemyśleniach na temat mody  " Ważne jest tylko jutro" mówi szczerze o bataliach, z którymi mierzy się współczesna moda. Przetrwają tylko najsilniejsi. Do galerii handlowych coraz częściej chodzimy nie po ubrania. Rynek ubraniowy przemieszcza się od dłuższego czasu do Internetu. Ci co chcą przetrwać powinni mieć profesjonalną, ale też niepowtarzalną stronę internetową. Trzeba czymś się wyróżnić. Poza tym obsługa internetowa powinna być na wysokim poziomie. Dostawy powinny być szybkie i zgodne z czasem oczekiwania podanym na stronie. 

Eobuwie strona internetowa z mnóstwem obuwia najróżniejszych firm otworzyła niedawno sklep stacjonarny we Wrocławiu. Nie jest to typowy sklep. Mnóstwo tabletów w sklepie ma służyć klientom do wyboru wymarzonego obuwia. Trafi ono do nich z nowoczesnego magazynu w 4 minuty. Sklepy powinny iść z duchem czasu. Dla współczesnego klienta liczy się coraz bardziej jakość i wartości, jakie reprezentuje firma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...