Suzy Menkes
zapytana, jak osiągnąć sukces może projektant, powiedziała o magii. Albo ją dany
projektant ma albo nie. To ona w dużej mierze decyduje o sukcesie nowej marki.
Magda Butrym to nazwisko jest na ustach
fashionistek na świecie. Jak tego dokonała? Jej marka wypełnia pewną
niszę, która nie została zagospodarowana. Wyjątkowość krojów i wybór świetnych
materiałów zapewniły jej wysoką pozycje w świecie mody. Kto by kiedyś
powiedział, że ta dziewczyna z Polski projektująca dla La Manii będzie miała
własną topową markę.
Nie trzeba prezentować
kolekcji na pokazach mody, można to robić za pomocą świetnych kampanii
zdjęciowych. I oczywiście za pomocą mediów społecznościowych. Zaryzykowała i
pomógł jej Instagram, który pomaga w dotarciu do dużej liczby odbiorców. Oraz fakt,że jedną sukienek jej projektu założyła Kim Kardashian.
I machina ruszyła.
Butrym znalazła się w dobrym czasie i miejscu. Teraz
szczególnie jest wielka fala entuzjazmu dla nowych marek. Butrym do świata mody
dołożyła nową jakość. Świat mody luksusowej jest wypełniony do cna, a ludzie
zmęczeni nadmiarem podobnego luksusu szukają małych, niezależnych marek.
Niepowtarzalność w tym świecie nadmiaru to nie tylko powód, że marka się
sprzedaje. Ale także szybkość w przekuciu nowej idei w projekt. Maga Butrym
osiągnęła niebywały sukces komercyjny choćby na luksusowej platformie
sprzedażowej Net-a-Porter. Jak mówi Czarnota - dyrektor zarządzający, marka bardzo szybko osiąga kolejne wzrosty
sprzedaży. Sam przyznaje, że w Polsce nie ma tak naprawdę solidnych kupców mody
czy przedsiębiorców więc niełatwo było się im przebić.
Marka powstała w 2014
roku. W jej projektach, od początków marki, dominuje estetyka bohemy i rock’n’ rolla. To wspaniała kombinacja feministycznych wzorów, romantycznych falban,
użycia jedwabiu z męskim krawiectwem i ciężkich skór. Solidne rzemiosło przy
każdym projekcie daje projektom unikalność i super jakość.
Marka planuje dalszy
rozwój i wprowadzenie nowych produktów. Najpierw torebek, a potem obuwia. Jak
mówi Jakub Czarnota są spragnieni dalszych sukcesów i rozwoju marki. W świecie mody
marki szybko powstają i potem równie szybko znikają z modowego firmamentu. Żeby
ostać się w modzie trzeba cały czas wzbudzać i podsycać zainteresowanie
odbiorców, a to jak na razie udaje się Butrym doskonale.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz