sobota, 8 kwietnia 2017

Magda Butrym unique brand on the top



Suzy Menkes zapytana, jak osiągnąć sukces może projektant, powiedziała o magii. Albo ją dany projektant ma albo nie. To ona w dużej mierze decyduje o sukcesie nowej marki. 

Magda Butrym to nazwisko jest na ustach  fashionistek na świecie. Jak tego dokonała? Jej marka wypełnia pewną niszę, która nie została zagospodarowana. Wyjątkowość krojów i wybór świetnych materiałów zapewniły jej wysoką pozycje w świecie mody. Kto by kiedyś powiedział, że ta dziewczyna z Polski projektująca dla La Manii będzie miała własną topową markę.  

Nie trzeba prezentować kolekcji na pokazach mody, można to robić za pomocą świetnych kampanii zdjęciowych. I oczywiście za pomocą mediów społecznościowych. Zaryzykowała i pomógł jej Instagram, który pomaga w dotarciu do dużej liczby odbiorców. Oraz fakt,że jedną sukienek jej projektu założyła Kim Kardashian. I machina ruszyła. 

Butrym znalazła się w dobrym czasie i miejscu. Teraz szczególnie jest wielka fala entuzjazmu dla nowych marek. Butrym do świata mody dołożyła nową jakość. Świat mody luksusowej jest wypełniony do cna, a ludzie zmęczeni nadmiarem podobnego luksusu szukają małych, niezależnych marek. 

Niepowtarzalność w tym świecie nadmiaru to nie tylko powód, że marka się sprzedaje. Ale także szybkość w przekuciu nowej idei w projekt. Maga Butrym osiągnęła niebywały sukces komercyjny choćby na luksusowej platformie sprzedażowej  Net-a-Porter. Jak mówi Czarnota - dyrektor zarządzający, marka bardzo szybko osiąga kolejne wzrosty sprzedaży. Sam przyznaje, że w Polsce nie ma tak naprawdę solidnych kupców mody czy przedsiębiorców więc niełatwo było się im przebić.

 Marka powstała w 2014 roku. W jej projektach, od początków marki, dominuje estetyka bohemy i rock’n’ rolla. To wspaniała kombinacja feministycznych wzorów, romantycznych falban, użycia jedwabiu z męskim krawiectwem i ciężkich skór. Solidne rzemiosło przy każdym projekcie daje projektom unikalność i super jakość. 

Marka planuje dalszy rozwój i wprowadzenie nowych produktów. Najpierw torebek, a potem obuwia. Jak mówi Jakub Czarnota są spragnieni dalszych sukcesów i rozwoju marki. W świecie mody marki szybko powstają i potem równie szybko znikają z modowego firmamentu. Żeby ostać się w modzie trzeba cały czas wzbudzać i podsycać zainteresowanie odbiorców, a to jak na razie udaje się Butrym doskonale. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...