poniedziałek, 5 września 2016

Logo is symbol of status?

Znalezione obrazy dla zapytania chanel

Pamiętam, jak fotografowałam jedną dziewczynę na swojego bloga. Nieśmiało zakryła logo torebki, bo nie chciała się z tym obnosić. Ale mimo to przecież, jak chodziła to logo było całkowicie widoczne. Ale jednak zdjęcie to co innego. Przynajmniej dla niej tak było. 

Czy mamy wstręt do loga i boimy się je pokazywać? Torebki Michaela Korsa przecież też mają widoczne logo, a są bardzo popularne. Niedawno mówiło się, że logo jest passe. Już nie powinno nosić się rzeczy z bardzo widocznym logiem. Czy faktycznie tak jest, że pokazując określone logo krzyczymy wręcz : patrzcie taki mam status? 

Albo widzimy podrobione logo znanej marki. Często widzę kobiety z podrobionymi torebkami Louisa Vuittona. Czy one myślą, że te torebki są prawdziwe? To jest właśnie dążenie do pewnego poziomu życia. Nie stać mnie na oryginał to mam podróbkę. Nawet jeśli na kilometr widać, że to podróba. 

Moda na lata 90. oznacza powrót do krainy loga. Ale według mnie moda na loga nie minęła nigdy. Może w pewnym czasie widać go było trochę mniej, ale nadal było widoczne. Patrzcie stać mnie na to!  To zdaje się mówić przez torebkę kobieta. Logowania nie minie. Przecież wszystkie topowe marki mają określone logo na swoich produktach. Najbardziej jest to widoczne na torebkach. 

Moim zdaniem  ubrania z logiem nie są tak popularne, jak torebki z logiem czy buty. I faktycznie takie domy mody, jak Chanel czy Prada nie mają na swoich ubraniach loga. Jaki z tego wniosek. Czy torebka zawsze będzie mieć logo? Myślę, że tak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...