niedziela, 13 października 2019

Żyrafy - sustainable fashion.


Uwielbiam takie inicjatywy. Żyrafy wchodzą do szafy to wydarzenie modowe odbywające się cyklicznie. 28 września tego roku była 5 edycja tej imprezy w Hali Koszyki. Na czym ona polega? Znane gwiazdy, stylistki, blogerki modowe osobiście wyprzedają swoje szafy.  W tym roku pojawiła się choćby Ola Kwaśniewska, Edyta Herbuś, Lara Gessler czy celebrity2use. To miejsce- sklep w Internecie , gdzie można kupić rzeczy używane od gwiazd.

Na Żyrafach można nie tylko kupić ubrania, ale porozmawiać ze znanymi ludźmi czy posłuchać historii o kupowanych ubraniach. Właśnie taką historią uraczyła mnie Harel, dziewczyna, która świetnie pisze o polskiej modzie i potrafi przekazać to: w przystępny sposób nawet dla laika, równocześnie fascynujący. 

Polubiłam to wydarzenie po przedostatniej wiosenno-letniej edycji. Wtedy pierwszy raz brałam udział w Żyrafach. Tym razem także upolowałam perełki i to za niewielką cenę. Myślę, że na Żyrafach każda kobieta,  jeśli chce, znajdzie coś dla siebie. Występuję tu wielość stylów, krojów i fasonów. Ale nie czuje się przytłoczenia różnorodnością, ale pole do popisu by kompletować potrzebne ubrania.

 Dlaczego ta inicjatywa jest szlachetna? Dajemy drugie życie ubraniom, postępujemy tym samym etycznie. Zamknięty obieg ubrań, czyli wykorzystywanie już użytkowanych materiałów to jest jeden ze sposobów w jaki możemy zadbać o planetę. Za każdym używanym ubraniem kryje się ciekawa historia i my możemy nieść ją dalej. Na pewno cieszy fakt, że zainteresowanie targami jest tak ogromne, że Hala Koszyki jest za mała na tyle osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

New beginning?

  Jak to się stało? Czas biegnie nieubłaganie. Pomyśleć, że tyle mnie tu nie było. Ostatni wpis jest z października 2022 roku. Próbowałam, c...